I დღე
დავწყვილდით,გავეცანით და შევაფასეთ ერთმენეთის პროექტების მონახაზებს, მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენის ფორმებს. განვიხილეთ სასწავლო პროექტის მეშვეობით სტანდარტის მიღწევის საკითხები.
გავაუმობესეთ პროექტის გეგმა.
დავასრულეთ დროში გაწერილი გეგმა.
გავწერეთ შეფასების სტრატეგიები და რუბრიკები.
განვიხილეთ საავტორო უფლებების კანონმდებლობა და სამართლიანი გამოყენების წესები განათლების სისტემაში. ვისაუბრეთ ინტერნეტის გამოყენებაზე კვლევაში, კომუნიკაციასა და თანამშრომლობის სფეროში.
ვისაუბრეთ ჩვენს პროექტში ინტერნეტის გამოყენებაზე.
დავგეგმეთ ინტერნეტ თანამშრომლობისა და კომუნიკაციის ინსტრუმენტების გამოყენება.
II დღე
დღეს განვიხილეთ ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენების მხარეები, საძიებო სტრატეგიები. განვიხილეთ მოსწავლის ნაშრიმის მაკეტი, გადავანაწილეთ სლაიდებზე, გავიხსენეთ PowerPoint-ში მუშაობა.
შევისწავლეთ ბლოგის დიზაინის შეცვლა.
დავათვალიერეთ პროექტებში მოსწავლის ნაშრომები.
დავიწყეთ ჩვენი ნაშრომის შექმნა.
დავწყვილდით,გავეცანით და შევაფასეთ ერთმენეთის პროექტების მონახაზებს, მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენის ფორმებს. განვიხილეთ სასწავლო პროექტის მეშვეობით სტანდარტის მიღწევის საკითხები.
გავაუმობესეთ პროექტის გეგმა.
დავასრულეთ დროში გაწერილი გეგმა.
გავწერეთ შეფასების სტრატეგიები და რუბრიკები.
განვიხილეთ საავტორო უფლებების კანონმდებლობა და სამართლიანი გამოყენების წესები განათლების სისტემაში. ვისაუბრეთ ინტერნეტის გამოყენებაზე კვლევაში, კომუნიკაციასა და თანამშრომლობის სფეროში.
ვისაუბრეთ ჩვენს პროექტში ინტერნეტის გამოყენებაზე.
დავგეგმეთ ინტერნეტ თანამშრომლობისა და კომუნიკაციის ინსტრუმენტების გამოყენება.
II დღე
დღეს განვიხილეთ ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენების მხარეები, საძიებო სტრატეგიები. განვიხილეთ მოსწავლის ნაშრიმის მაკეტი, გადავანაწილეთ სლაიდებზე, გავიხსენეთ PowerPoint-ში მუშაობა.
შევისწავლეთ ბლოგის დიზაინის შეცვლა.
დავათვალიერეთ პროექტებში მოსწავლის ნაშრომები.
დავიწყეთ ჩვენი ნაშრომის შექმნა.
No comments:
Post a Comment